ارتباط با واتس اپ خیاطی آنلاین
  ورود / ثبت نام

تغییر سایز کت شلوار مردانه به صورت کاملا تخصصی

1521
تغییر سایز کت شلوار مردانه به صورت کاملا تخصصی

تغییر سایز کت شلوار مردانه به صورت کاملا تخصصی یکی از خدمات مهم وحرفه ای مجموعه خیاطی آنلاین می باشد که با مهارت و تخصص بالا انجام می شود ، کت و شلوار مردانه یکی از مهم ترین لباس ها برای آقایان به شمار میرود که به صورت روزمره و یا رسمی مورد استفاده قرار میگیرند و مهم است که کت شلوار به صورت کاملاً استاندارد و عالی در بدن شخص باشد . تغییر سایز کت شلوار مردانه به صورت کاملا تخصصی به نوعی از تعمیرات گفته میشود که در نهایت کار تمام قسمت ها به حالت اولیه و کاملا طبیعی واورجینال دربیاید و به هیچ عنوان مشخص نشود  که تغییری برروی آن داده شده است و به همین علت است که این تغییرات سایز نیازمند دقت ، مهارت و تخصص بالایی میباشد و هر خیاطی قادر به انجام دادن این نوع از خدمات نمیباشد . ما در مجموعه خیاطی آنلاین تمام خدمات مربوط به تغییر سایز کت شلوار مردانه به صورت تخصصی را به عالی ترین شکل ممکن برایتان انجام میدهیم .
 

چگونه کت مردانه را تنگ کنیم ؟


چگونه کت مردانه را تنگ کنیم ؟ اولین سوالی که بعد گشاد بودن کت به ذهن ما می آید و یا اینکه آیا انجام ابن کار امکان پذیر میباشد یا خیر ؟ خوب ما قصد داریم در ابن قسمت به تمام  این سوالات پاسخ بدهیم ، گاها این اتفاق برایتان رخ داده است که بعد از پوشیدن یکی از کت های داخل کمد لباسهایتان متوجه گشاد بودن و مناسب نبودن سایز آن شده اید که ممکن است دلایل زیادی داشته باشد و این اتفاق باعث شده دیگر نتوانید از این کت گشاد استفاده کنید ، کتی که هم خیلی از آن استفاده نشده و هم پارچه بسیار مرغوب و خوبی را دارد و شاید هم به هر دلیلی به آن علاقه مند هستید ، در این قسمت دو مسئله مهم وجود دارد اول پیدا کردن یک خیاط  دوم داشتن اطمینان به کار او ،  بله درست است شما اگر یک خیاط مناسب و با مهارت و تجربه بالا را داشته باشید میتوانید با خیالی آسوده کت مردانه خود را به او بسپارید تا برایتان به عالی ترین شکل ممکن تنگ کند و این سوال همیشگی که چگونه کت مردانه را تنگ کنیم از ذهن تان پاک میشود .


Sizing the coat

چگونه آستین کت مردانه را کوتاه کنیم ؟


چگونه آستین کت مردانه را کوتاه کنیم ؟ یکی دیگر از سوالات پر تکرار در تغییر سایز کت شلوار مردانه میباشد که آیا انجام این کار امکان پذیر هست ؟ واگر امکان پذیر هست  آستین کت مردانه بعد از کوتاهی همان فرمت و حالت اولیه خود را حفط میکند یا خیر ؟ جواب ما در مجموعه خیاطی آنلاین بله میباشد ، آستین کت مردانه قابلیت کوتاه شدن مثل روز اول و اورجینال را دارد یعنی به حالتی که شما متوجه کوتاه شدن آن نشوید ، در صورتی که این کار توسط یک خیاط متخصص در این حوزه انجام شود تا تمام جزییات برایتان انجام شود .


Shortening the steincoat



خدمات خیاطی آنلاین

تعمیرات لباس زنانه

تعمیرات لباس زنانه یکی دیگر از خدمات مهم...

تعمیرات لباس مردانه

تعمیرات لباس مردانه یکی دیگر از خدمات مهم...

تعمیر و ترمیم پارگی کاپشن چرم

تعمیرکاپشن چرم دلایل گوناگونی دارد که یکی ازآن...

تعمیرات و تغییر سایز انواع لباس عروس

معمولا لباس عروس های آماده‌ای که در فروشگاه‌ها...

طراحی و دوخت انواع لباس عروس

قطعا یکی از مهمترین و با ارزش ترین...

تعمیرات و تغییر سایز شلوار جین

تعمیرات و تغییر سایز شلوار جین از جمله کمر...

تعمیرات و تغییر سایز شلوار مردانه

یکی از اصلی ترین لباسهایی که به صورت...

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex