ارتباط با واتس اپ خیاطی آنلاین
  ورود / ثبت نام

کوتاه کردن قد استین پیراهن

8666
کوتاه کردن قد استین پیراهن

کوتاه کردن قد آستین پیراهن یکی از مشکلات مهمی است که بعد از خرید یک پیراهن ممکن است با ان مواجه شوید مشکلی که با حل نشدن آن پیراهن قابلیت استفاده شدن را ندارد . آستین یک پیراهن مردانه به دلیل داشتن قسمتی به نام مچ و چاک از ظرافت بالایی برخوردار میباشد و این ظرافت ها باعث شده کوتاه کردن آستین پیراهن با چالش هایی همراه باشد چالش هایی که باعث میشود هر خیاطی قادر به انجام این کار به صورت اورجینال نباشد . کوتاهی قد آستین پیراهن به دو روش قابل انجام میباشد ، یکی از روش های کوتاه کردن قد آستین پیراهن از قسمت سرشانه میباشد و روش دوم کوتاه کردن قد آستین پیراهن مردانه از مچ پیراهن میباشد که بایستی با تمام ظرافت ها انجام شود . 

کوتاه کردن قد آستین از سرشانه


کوتاه کردن قد آستین از سرشانه یکی از روش های کوتاه کردن قد آستین پیراهن به صورت اورجینال  میباشد که البته با محدودیت هم همراه است و نهایت بلندی قد آستین 3 تا 4 سانت را میتوانیم با این روش کوتاه کنیم ، در این روش آستین پیراهن به صورت کامل از بدنه آن جدا شده و مقدار بلندی قد از قسمت بالای آستین (با مهارت و تخصص بالا) برش خورده و با همان حالت و فرم اولیه و با جزئیات کامل مجدد به بدنه پیراهن وصل میشود ، البته موضوع مهم داشتن مهارت برای انجام این کار میباشد .

The shoulder of a mens shirt


کوتاه کردن قد آستین از مچ پیراهن


کوتاه کردن قد آستین از مچ دومین روش برای کوتاه کردن قد آستین پیراهن مردانه میباشد . در این روش ابتدا مقدار بلند بودن قد آستین بعد از پوشیدن مشخص شده و قسمت مچ و تمام اجزای آن به صورت کامل از آستین شکافته میشود و بعد از برش مقدار اضافه ، مجدد تمام قسمت ها به همان صورت اولیه و اورجینال و تمام جزئیات به آستین وصل میشود ، کوتاه کردن قد آستین پیراهن از مچ یکی از اصولی ترین روش ها برای کوتاه کردن قد آستین پیراهن مردانه میباشد و محدودیتی هم ندارد که البته باید به این موضوع‌ توجه داشته باشیم که بایستی این کار توسط یک خیاط متخصص در این امور انجام شود تا تمام جزئیات کار در نظر گرفته شود .

Mens shirt wrist

خدمات خیاطی آنلاین

تعمیرات لباس زنانه

تعمیرات لباس زنانه یکی دیگر از خدمات مهم...

تعمیرات لباس مردانه

تعمیرات لباس مردانه یکی دیگر از خدمات مهم...

تعمیر و ترمیم پارگی کاپشن چرم

تعمیرکاپشن چرم دلایل گوناگونی دارد که یکی ازآن...

تعمیرات و تغییر سایز انواع لباس عروس

معمولا لباس عروس های آماده‌ای که در فروشگاه‌ها...

طراحی و دوخت انواع لباس عروس

قطعا یکی از مهمترین و با ارزش ترین...

تعمیرات و تغییر سایز شلوار جین

تعمیرات و تغییر سایز شلوار جین از جمله کمر...

تعمیرات و تغییر سایز شلوار مردانه

یکی از اصلی ترین لباسهایی که به صورت...

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex