ارتباط با واتس اپ خیاطی آنلاین
  ورود / ثبت نام

تغییر سایز پیراهن مردانه

1590
تغییر سایز پیراهن مردانه

تغییر سایز پیراهن مردانه یکی ازخدماتی میباشد که معمولاً تمام آقایان به آن نیاز دارند خدماتی نظیر کوچک کردن سایز پیراهن ، کوچک کردن سایز سرشانه ها ، کوتاهی قد پیراهن و کوتاهی آستین پیراهن . پیراهن ها هم مثل شلوارها از لباس‌های مهم برای آقایان میباشند که استفاده بیشتری نسبت به لباس‌های دیگر را دارند وهر روز و هر لحظه با آن سرو کار دارند ، نکته مهم در پیراهن ها سایز بودن آن میباشد که بعد از پوشیدن بایستی زیبایی را در بدن یک فرد نشان دهد . تغییر سایز پیراهن مردانه به عوامل مهمی مثل سایز خود بدن ، مدل و برش پیراهن بستگی دارد که با  ترکیب شدن این موارد با هم  شما میتوانید پیراهن را با مدل واستایل دلخواه خود داشته باشید .


چگونه میتوانیم سرشانه پیراهن را کوچک کنیم؟


چگونه میتوانیم سرشانه پیراهن را کوچک کنیم ؟ یکی از سوالات رایج در تغییر سایز پیراهن میباشد که برای اکثر ما پیش آمده و باعث شده در خیلی از اوقات به دلیل وجود این مشکل از آن پیراهن استفاده نکنیم ، حال بایستی ببینیم که آیا این کار امکان پذیر هست یا خیر ؟ کوچک کردن سرشانه پیراهن مردانه یکی از کارهای سخت و کاملاً تخصصی در تغییر سایز پیراهن مردانه به شمار میرود که انجام دادن آن صرف زمان زیاد و مهارت بالایی را می طلبد و  همین دلیل کافیست که اکثر خیاط ها از انجام دادن این کار امتناع میکنند ، ولی در حقیقت کوچک کردن سرشانه پیراهن مردانه امری طبیعی و قابل اجرا میباشد .

men s shirt

تبدیل پیراهن گشاد به پیراهن تنگ تر


تبدیل پیراهن گشاد به پیراهن تنگ تر یکی از درخواست های زیاد ما برای داشتن یک پیراهن ایده آل میباشد ، اگر شخصی شیک پوش و مرتبی هستید یکی از بزرگ ترین دغدغه هایتان انداره بودن سایز پیراهن تان میباشد تا فرم بدن را کاملا درست نشان دهد ، روش های زیادی برای تبدیل پیراهن گشاد به پیراهن تنگ تر وجود دارد ، یکی از روش ها سایز زدن پیراهن از روی پیراهن نمونه مثل پیراهنی که از قبل در حال استفاده شدن هست و شما از تمام قسمت های آن رضایت کامل دارید و ما میتوانیم از آن پیراهن به عنوان الگو استفاده کنیم ، روش دیگر سایز زدن پیراهن گشاد در بدن شما میباشد که توسط سوزن های ته گرد تمام قسمت ها ی گشاد مشخص شده و بر آن اساس  سایز پیراهن شکا کوچک تر میشود .

men s shirt



خدمات خیاطی آنلاین

تعمیرات لباس زنانه

تعمیرات لباس زنانه یکی دیگر از خدمات مهم...

تعمیرات لباس مردانه

تعمیرات لباس مردانه یکی دیگر از خدمات مهم...

تعمیر و ترمیم پارگی کاپشن چرم

تعمیرکاپشن چرم دلایل گوناگونی دارد که یکی ازآن...

تعمیرات و تغییر سایز انواع لباس عروس

معمولا لباس عروس های آماده‌ای که در فروشگاه‌ها...

طراحی و دوخت انواع لباس عروس

قطعا یکی از مهمترین و با ارزش ترین...

تعمیرات و تغییر سایز شلوار جین

تعمیرات و تغییر سایز شلوار جین از جمله کمر...

تعمیرات و تغییر سایز شلوار مردانه

یکی از اصلی ترین لباسهایی که به صورت...

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex