ارتباط با واتس اپ خیاطی آنلاین
  ورود / ثبت نام

تغییر سایز سرشانه و بدنه کت

2106
تغییر سایز سرشانه و بدنه کت

تغییر سایز سرشانه و بدنه کت یکی دیگر از مواردی مهمی است که انجام دادن آن در زیبایی یک کت مردانه بسیار تاثیر گذار است . سرشانه ها یکی از مهم ترین قسمت های یک کت مردانه محسوب میشوند و بسیار مهم است که کاملا روی شانه ها بایستد و به انداره باشد تا زیبایی و ایستایی خود را داشته باشد . اگر سرشانه یک کت برایتان بزرگ و به اندازه  نباشد استایل کلی کت را بهم ریخته و یک حالت شلخته و بد قواره ای را به آن میدهد ، سرشانه یک کت مردانه از زیباترین  قسمت های آن میباشد که در نگاه اول ، بیننده را به خود جذب میکند و باعث دیده شدن استایل فرد میشود و به همین دلیل بسیار مهم است که تغییر سایز سرشانه و بدنه کت کاملا متناسب با سایز خود شخص انجام شود تا اندازه های آن کاملا با بدن فرد یکی باشد . از دیگر مواردی که در تغییر سایز سرشانه اتفاق می افتد هماهنگ شدن آستین های کت میباشد که با اندازه شدن سرشانه ها آستین ها هم سر جای درست خود قرار میگیرند و به همین علت آستین کت ایستایی بهتری را نسبت به قبل پیدا میکند .

تغییر سایز بدنه کت 


تغییر بدنه کت

 تغییر سایز بدنه کت از دیگر مواردی است که با انجام دادن آن مشکلات زیادی از کت مثل گشادی بدنه کت ، گشادی آستین ها ، کوتاهی قد و کوتاهی آستین ها رفع میشود . بدنه کت مردانه یکی  دیگر از قسمت های مهم درکت مردانه میباشد که اندازه بودن سایز آن به این حالت میباشد که بایستی درقسمت گودی کمر و روی شکم آن متناسب با سایز بدن شما باشد و هیچ گشادی و اضافه ای را نداشته باشد و در این حالت میتوانید از کت خود به مناسب ترین شکل استفاده نمایید ، کت های مردانه به دلیل نوع برش و دوخت جزءکارهای حساس و سختی میباشند که انجام دادن آن نیازمند تخصص و مهارت بالایی میباشد و این تغییرات حتما بایستی توسط افراد آشنا به این امور انجام شود . خیاط های مجموعه خیاطی آنلاین با تخصص و مهارت بالای خود تغییر سایز سرشانه و بدنه کت را به عالی ترین شکل برای شما انجام میدهند تا شما با خیالی آسوده بتوانید از کت خود به عالی ترین شکل استفاده نمایید .

چگونه سایز  سرشانه کت را تغییر دهیم ؟


تغییر سرشانه کت

چگونه سایز سرشانه کت را تغییر دهیم ؟ یکی از سوال های مهمی است که برای هر آقای کت پوشی پیش می آید و دوست دارد که بداند آیا این کار واقعا امکان پذیر هست یا خیر؟ همان طوری که در بالا توضیح داده شد کت های مردانه به دلیل نوع برش و دوخت آنها جزء لباس های خاص به شمار میروند و این خاص بودن باعث شده تا انجام دادن کارهایی مثل تغییر سایز سرشانه با حساسیت های بیشتری انجام شوند ، سرشانه کت مردانه جزءموارد خاص و حیاتی در کت میباشد که انجام دادن بر روی آن بایستی با مهارت بالایی انجام شود ، برای کوچک کردن سرشانه یک کت مردانه بایستی آستین آن به صورت کامل از بدنه کت جدا شده و در این مرحله بعد از خط کشی و مشخص شدن اضافه آن برش خورده و مجدد با همان فرمت اولیه به بدنه کت وصل شود ،  وصل کردن آستین کت به بدنه موارد بسیار زیادی دارد که بایستی به صورت کامل رعایت شوند تا استایل و فرمت کت دقیقاً با حالت اورجینال و اولیه آن یکی باشد . در این قسمت پاسخ این سوال که چگونه سایز سرشانه کت را تغییر دهیم ؟ را با علم و آگاهی بیشتری میدانیم و بهتر میتوانیم در این مورد اقدام به انجام دادن این کار کنیم .





خدمات خیاطی آنلاین

تعمیرات تخصصی کاپشن

تعمیرات تخصصی کاپشن یکی از خدماتی میباشد که...

تعمیرات لباس زنانه

تعمیرات لباس زنانه یکی دیگر از خدمات مهم...

تعمیرات لباس مردانه

تعمیرات لباس مردانه یکی دیگر از خدمات مهم...

تعمیر و ترمیم پارگی کاپشن چرم

تعمیرکاپشن چرم دلایل گوناگونی دارد که یکی ازآن...

تعمیرات و تغییر سایز انواع لباس عروس

معمولا لباس عروس های آماده‌ای که در فروشگاه‌ها...

طراحی و دوخت انواع لباس عروس

قطعا یکی از مهمترین و با ارزش ترین...

تعمیرات و تغییر سایز شلوار جین

تعمیرات و تغییر سایز شلوار جین از جمله کمر...

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex